Kirikufondi nõukogu esimees Indrek Laul rääkis, et kampaania tehti koos reklaamifirmaga Taevas, kellega koostöö sujus Lauli sõnul sujuvalt.
“Oli mitmeid mõttevahetusi, kuidas leida ülesse neid ettevõtjaid ja annetajaid, kellel oleksid ka need võimalused anda,” sõnas Laul turunduskonverentsil Password Äripäeva raadiole.
Kirikufondi tegevjuht Katri Gailit kommenteeris, et Kirikufond on väga tänulik ja rõõmus, et just nende otseturunduse partner, Äripäeva Infopank, on osutanud ühte suuremat rolli Kirikufondi Aasta Turundusteo auhinna saavutamisel. “E-maili otsepostid, mida oleme koostöös pea kolm aastat teinud on kenasti vilja kandnud,” sõnas ta ja lisas, et kindel sihitus ja otsekommunikatsioon - ”call to action“ - on võti edule.