Autor: Best Marketing • 27. veebruar 2024

Olerexi biokütuse kampaania looja Sass Henno: kaasaaegne kütus vajab kommunikatsioonis kaasaaegset lähenemist

Tanklakett Olerex soovib uue kampaaniaga “Diiselmootorid looduskaitse alla!” näidata, et kasutades taastuvtoorainest toodetud kütust, on võimalik ka diislikütuse jõul liikuva sõidukiga loodust säästa. Reklaamplakati pildikeele loomisel võeti appi tehisintellekt.

Tõsiste nägudega mehed veoauto taustal ja jääpangal jääkaruema ning tema poja kõrval olev diiselmootor ei kuulu kindlasti klassikaliste kütusereklaamide sekka. Vastuolulisus oligi aga end Olerexi EcoForce kütuse ristiisaks nimetava kirjaniku Sass Henno idee.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700