• 28.06.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Olerexi reklaamijuht Jaan Naaber: ''Agentuure me üldiselt ei kasuta. Parimad ideed tulevad elust enesest.''

Tanklakett Olerex reklaamib end viimasel ajal rütmi- ja värvikirevate klippidega, kus tehakse ka ristturundust ehk lisaks bensiinile pakutakse Kellukese limonaadi ja Reinu Pizzat. Olerexi turundustiimi kuulub 2 inimest: turundusjuht Antti Moppel ja reklaamijuht Jaan Naaber. Best Marketingi küsimustele vastab Olerexi reklaamijuhtJaan Naaber.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele