Autor: Laura Reiter • 26. jaanuar 2022

Nädala kampaania: Olerexi „purgikampaania“ paneb toidu ja kütuse teenima

Selle aasta alguses kutsus Olerex ellu uut lojaalsusprogrammi tutvustava kampaania, mille keskseks „tegelaseks“ on kõige tavalisem purk. Olerexi tegevjuht Piret Miller ja agentuuri Not Perfect Tallinn juht Rivo Räim tutvustasid kampaania sünniloo tagamaid, rääkides muu hulgas, kuidas nad loovlahenduses justnimelt purgini jõudsid ning seda kampaania tiiserfaasis kavalalt ära kasutasid.
Olerexi tegevjuht Piret Miller

Piret Milleri sõnul on alates selle aasta 1. jaanuarist lansseeritud lojaalsusprogrammi eesmärk tulla oma klientidele lähemale ja koos kasvada. „Meie igapäevane sõber on sõiduk, mis aitab liikuda kiiremini oma eesmärkide suunal. Nii nagu inimene vajab iga päev toitu, vajab ka sõiduvahend kütust,“ rääkis ta ja lisas, et lojaalsusprogrammi eesmärk on pöörata igapäevane kulu tuluks – PANE KÜTUS JA TOIT TEENIMA.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700