• 26.01.22, 14:07

Nädala kampaania: Olerexi „purgikampaania“ paneb toidu ja kütuse teenima

Selle aasta alguses kutsus Olerex ellu uut lojaalsusprogrammi tutvustava kampaania, mille keskseks „tegelaseks“ on kõige tavalisem purk. Olerexi tegevjuht Piret Miller ja agentuuri Not Perfect Tallinn juht Rivo Räim tutvustasid kampaania sünniloo tagamaid, rääkides muu hulgas, kuidas nad loovlahenduses justnimelt purgini jõudsid ning seda kampaania tiiserfaasis kavalalt ära kasutasid.
Olerexi tegevjuht Piret Miller
  • Olerexi tegevjuht Piret Miller
Piret Milleri sõnul on alates selle aasta 1. jaanuarist lansseeritud lojaalsusprogrammi eesmärk tulla oma klientidele lähemale ja koos kasvada. „Meie igapäevane sõber on sõiduk, mis aitab liikuda kiiremini oma eesmärkide suunal. Nii nagu inimene vajab iga päev toitu, vajab ka sõiduvahend kütust,“ rääkis ta ja lisas, et lojaalsusprogrammi eesmärk on pöörata igapäevane kulu tuluks – PANE KÜTUS JA TOIT TEENIMA.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele