Hanna Loodmaa-Saarmann asus 29. jaanuaril ametisse Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuhina. Kaubamajast sai alguse tema tööalane karjäär ja TKM Grupis on ta tagasi kolmandat korda.

- Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuht Hanna Loodmaa-Saarmann Foto: Liina Notta
Hanna Loodmaa-Saarmann märkis, et Kaubamaja on mänginud tema elus väga olulist rolli - sealt sai ka alguse tema tööalane karjäär, kui saatis 2012. aastal mitmetesse kaubandusettevõtetesse praktikasoovi avalduse. „Kaubamajas avaneski võimalus asuda ajakirja Hooaeg assistendi kohale,“ meenutas ta ja lisas, et tegu oli kuuajalise projektiga, mida tegi mitmel korral ja assistendina ei riputanud ta ainult riideid stangedele, vaid kaasati ka kampaaniate loomisprotsessidesse jne. See sütitas temas elukestva kire turunduse ja ka jaekaubanduse vastu ning ühest kuust sai märkamatult ligi kuus aastat, millest lõviosa oli ta moemaailmade turundusspetsialist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aastaid ilu- ja moemaailma turunduses olnud Hanna Loodmaa on tänaseks jõudnud mööbli- ja sisustusvaldkonda, olles värskelt asunud juhtima ettevõtte OCCO poolt hiljuti avatud sisustusveebi myOCCO turundust. Tema sõnul erineb erinevate valdkondade turundamine teineteisest oluliselt.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.