Autor: Laura Reiter • 5. veebruar 2024

Hanna Loodmaa-Saarmann on ringiga tagasi Kaubamajas, seekord brändi- ja kommunikatsioonijuhina

Hanna Loodmaa-Saarmann asus 29. jaanuaril ametisse Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuhina. Kaubamajast sai alguse tema tööalane karjäär ja TKM Grupis on ta tagasi kolmandat korda.
Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuht Hanna Loodmaa-Saarmann
Foto: Liina Notta

Hanna Loodmaa-Saarmann märkis, et Kaubamaja on mänginud tema elus väga olulist rolli - sealt sai ka alguse tema tööalane karjäär, kui saatis 2012. aastal mitmetesse kaubandusettevõtetesse praktikasoovi avalduse. „Kaubamajas avaneski võimalus asuda ajakirja Hooaeg assistendi kohale,“ meenutas ta ja lisas, et tegu oli kuuajalise projektiga, mida tegi mitmel korral ja assistendina ei riputanud ta ainult riideid stangedele, vaid kaasati ka kampaaniate loomisprotsessidesse jne. See sütitas temas elukestva kire turunduse ja ka jaekaubanduse vastu ning ühest kuust sai märkamatult ligi kuus aastat, millest lõviosa oli ta moemaailmade turundusspetsialist.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700