• 05.02.24, 13:01

Hanna Loodmaa-Saarmann on ringiga tagasi Kaubamajas, seekord brändi- ja kommunikatsioonijuhina

Hanna Loodmaa-Saarmann asus 29. jaanuaril ametisse Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuhina. Kaubamajast sai alguse tema tööalane karjäär ja TKM Grupis on ta tagasi kolmandat korda.
Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuht Hanna Loodmaa-Saarmann
  • Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuht Hanna Loodmaa-Saarmann
  • Foto: Liina Notta
Hanna Loodmaa-Saarmann märkis, et Kaubamaja on mänginud tema elus väga olulist rolli - sealt sai ka alguse tema tööalane karjäär, kui saatis 2012. aastal mitmetesse kaubandusettevõtetesse praktikasoovi avalduse. „Kaubamajas avaneski võimalus asuda ajakirja Hooaeg assistendi kohale,“ meenutas ta ja lisas, et tegu oli kuuajalise projektiga, mida tegi mitmel korral ja assistendina ei riputanud ta ainult riideid stangedele, vaid kaasati ka kampaaniate loomisprotsessidesse jne. See sütitas temas elukestva kire turunduse ja ka jaekaubanduse vastu ning ühest kuust sai märkamatult ligi kuus aastat, millest lõviosa oli ta moemaailmade turundusspetsialist.

Seotud lood

Uudised
  • 28.06.22, 10:44
Hanna Loodmaa: eelistan töötada ühe brändi heaks
Aastaid ilu- ja moemaailma turunduses olnud Hanna Loodmaa on tänaseks jõudnud mööbli- ja sisustusvaldkonda, olles värskelt asunud juhtima ettevõtte OCCO poolt hiljuti avatud sisustusveebi myOCCO turundust. Tema sõnul erineb erinevate valdkondade turundamine teineteisest oluliselt.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele