13 aastat Optimist Creative'is kunstilise juhina töötanud Bruno Palmik liitub veebruarist agentuuri Sweep tiimiga.

- Eesti üks auhinnatumaid disainereid Bruno Palmik liitub veebruarist agentuuriga Sweep.
Sweepi tegevjuht Sandra Ollik kommenteeris, et reklaamivaldkonnas on praegu palju juttu äraootavatel seisukohtadel olemisest, samas peaks loovagentuurid olema viimased, kes endale paigalseisu lubada saavad. "Eriti just nüüd, kui maailm on nii suures muutumises ja agentuuride rolli turunduses defineeritakse ümber," sõnas ta ja lisas, et selleks, et saada oma teenust jätkusuutlikult müüa, peab klient tunnetama, et saab vastu kvaliteeti, milleni ta ise oma tiimiga ei küündi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
MM Grupi all tegutseva uue agentuuri Sweep Agency loovstrateegid Oliver Lomp ja Siim Nikopensius soovivad näidata, miks ja kuidas on pikaajaline turundus- ja brändistrateegia agentuuritöös kõige alus.
Eelmise aasta lõpus asutatud uus loovagentuur Sweep. sai alanud aastal täiendust, kui tiimiga liitusid tegevjuht, kaks kunstilist juhti, loovjuht, projektijuht ja sotsiaalmeedia spetsialist.
Eesti üks suuremaid valdusfirmasid MM Grupp asutas oma reklaamiagentuuri Sweep., mida hakkavad juhtima viimaste aastate kaks kõige edukamat loovjuhti Oliver Lomp ja Siim Nikopensius.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.