18aastane endine tennisist Markus Kristofer Sinivee rääkis Äripäeva raadio saates "Läbilöök", kuidas olla TikTokis edukas ning kuidas on ta jõudnud jälgijateta konto pidamisest edukaks ettevõtjaks.
- Markus Kristofer Sinivee Foto: Erakogu
„Sport on olnud kõige aluseks, mida ma praegu teen. See on suurt rolli mänginud,“ rääkis Sinivee, kes on üle kahe aasta kogunund tuntust TikToki platvormil, kus tal on sadu tuhandeid vaatamisi ja üle 54 000 jälgija.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
TikTok on brändide jaoks aina enam tähtsust omav sotsiaalmeediakanal, kus oma olemasolevate ja tulevaste klientidega suhestuda. Kuidas teha nii, et brändide loodav sisu tõmbaks tähelepanu ja looks brändile väärtust, mitte ei oleks üks tüütu ja kiiresti edasiskrollitav vahepala TikToki kasutaja jaoks?
Kui sotsiaalmeediaplatvorm TikTok peaks sattuma laiemalt keelu alla, siis oskaks seal oma tuntuse saavutanud Nopri talu juba jätkata uuel platvormil, märkis Nopri talu noorperemees Karl Niilo.
Swedbank oli esimene pank Eestis, kes TikToki kanali avas. Swedbanki sotsiaalmeedia juhi Brenda Parbuse sõnul ei ole TikTok nende jaoks aga müügikanal, vaid pigem on tegu kohaga, kus jagada nõuandeid, meelelahutust ning teha tööandja brändingut.
Peale mõjuka ajaröövimisvahendina noorte seas on TikTok pälvinud ka nutikate turundajate tähelepanu, kes sealsete turundusvõimalustega kaasa minna soovivad. 49 protsenti kasutajatest nõustuvad, et TikTok on aidanud neil ostuotsuseid teha ja 72 protsenti TikToki kasutajatest leiavad, et sealsed reklaamid on inspireerivad.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.