Ainult tellijatele
Autorid: Laura Reiter, Maarit Eerme • 2. august 2022
Ainult tellijatele

Case study: lugu sellest, kuidas Swedbank TikToki läks

Swedbank oli esimene pank Eestis, kes TikToki kanali avas. Swedbanki sotsiaalmeedia juhi Brenda Parbuse sõnul ei ole TikTok nende jaoks aga müügikanal, vaid pigem on tegu kohaga, kus jagada nõuandeid, meelelahutust ning teha tööandja brändingut.
Swedbanki Investeerimiskooli klipid TikTokis.

Brenda Parbuse sõnul tuli mõte luua Swedbankile TikToki kanal juba mõnda aega tagasi ja koostöös sotsiaalmeedia partneriga lõid nad idee, kuidas pank võiks TikToki siseneda. „Sel hetkel olid juba mitmed rahvusvahelised kui ka kohalikud ettevõtted TikTokis toimetamas,“ ütles ta ning lisas, et sellele vaatamata otsustasid nad, et parem hilja, kui mitte kunagi sellele rongile hüpata. Parbuse sõnul oli otsuse põhiliseks ajendiks laiendada nende kõlapinda noorte seas, leides, et selle Swedbankile tähtsa fookusgrupini jõudmiseks on TikTok asendamatu kanal.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700