Ainult tellijatele
Autor: Best Marketing • 4. mai 2022
Ainult tellijatele

Uuring: TikTok on Eestis enda rüppe haaranud nii noored täiskasvanud kui pensionärid

Pea kõik eestlased pöörduvad meelelahutuse leidmiseks tele- ja striimingteenuste kõrval peamiselt YouTube’i ning Facebooki poole, seejuures erineb aga teiste meelelahutusteenuste kasutamine vanusegruppide lõikes märkimisväärselt, selgub Elisa poolt läbiviidud uuringust.

Elisa klientide seas läbi viidud uuringust lähtub, et traditsioonilise teleteenusele lisaks on inimesed endale huvipakkuvat meelelahutust leidmas järjest erinevamatest kanalitest. Kuigi igapäevaselt vaatab telekat ligi 80 protsenti vastanutest, siis ligi viiendik inimesi kasutab juba täna voogedastusteenuseid, näiteks Elisa Huubi või Netflixi isegi rohkem kui traditsioonilist teleteenust ning erinevad vanusegrupid on enda jaoks leidnud ka laia hulga teisi teenuseid, kust endale meelepärast sisu otsida.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700