Autor: Best Marketing • 4. mai 2022

Uuring: TikTok on Eestis enda rüppe haaranud nii noored täiskasvanud kui pensionärid

Pea kõik eestlased pöörduvad meelelahutuse leidmiseks tele- ja striimingteenuste kõrval peamiselt YouTube’i ning Facebooki poole, seejuures erineb aga teiste meelelahutusteenuste kasutamine vanusegruppide lõikes märkimisväärselt, selgub Elisa poolt läbiviidud uuringust.

Elisa klientide seas läbi viidud uuringust lähtub, et traditsioonilise teleteenusele lisaks on inimesed endale huvipakkuvat meelelahutust leidmas järjest erinevamatest kanalitest. Kuigi igapäevaselt vaatab telekat ligi 80 protsenti vastanutest, siis ligi viiendik inimesi kasutab juba täna voogedastusteenuseid, näiteks Elisa Huubi või Netflixi isegi rohkem kui traditsioonilist teleteenust ning erinevad vanusegrupid on enda jaoks leidnud ka laia hulga teisi teenuseid, kust endale meelepärast sisu otsida.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700