• 01.02.22, 13:24

TikTok näitab Eestis meeletut populaarsuse kasvu ja sööb YouTube’i turuosa

Eestis on alates pandeemia algusest oluliselt kasvanud lühivideotele keskendunud TikToki äpi kasutamine, samas on märgatavalt vähenenud YouTube’is veedetud aeg, selgub telekomioperaatori Elisa poolt avaldatud statistikast. Hoolimata vähenenud kasutusnumbritest on YouTube endiselt kõige populaarsem striimingu- ja videoplatvorm Eestis.
TikTok näitab Eestis meeletut populaarsuse kasvu ja sööb YouTube’i turuosa
2016. aastal loodud ja ülemaailmset populaarsust kasvatav, ent koroonakriisiga veelgi tuult tiibadesse saanud Hiina sotsiaalmeedia platvorm TikTok on Elisa võrguandmete põhjal sama trendi näitamas ka Eestis. Võrreldes äpi kasutatavust kriisi algusagaedel ja 2021. aasta detsembris on kasutusnumbrid tõusnud ligi 140%. Kõrvutades andmeid tunamullusega kasvas möödunud aastal äpi igakuine keskmine kasutatavus ligi 73%.

Seotud lood

Uudised
  • 17.01.22, 09:58
Eesti turundajatel tasub valmis olla TikToki reklaami tulekuks
Intervjuu Stanislav Rybachukiga, kes on TikToki ja Snapchati performance lead Httpoolis. Rybachuk esineb märtsis Passwordil paralleelsessioonil, kus ta annab praktilisi nõuandeid TikTokis turundamiseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele