Autor: Best Marketing • 1. veebruar 2022

TikTok näitab Eestis meeletut populaarsuse kasvu ja sööb YouTube’i turuosa

Eestis on alates pandeemia algusest oluliselt kasvanud lühivideotele keskendunud TikToki äpi kasutamine, samas on märgatavalt vähenenud YouTube’is veedetud aeg, selgub telekomioperaatori Elisa poolt avaldatud statistikast. Hoolimata vähenenud kasutusnumbritest on YouTube endiselt kõige populaarsem striimingu- ja videoplatvorm Eestis.

2016. aastal loodud ja ülemaailmset populaarsust kasvatav, ent koroonakriisiga veelgi tuult tiibadesse saanud Hiina sotsiaalmeedia platvorm TikTok on Elisa võrguandmete põhjal sama trendi näitamas ka Eestis. Võrreldes äpi kasutatavust kriisi algusagaedel ja 2021. aasta detsembris on kasutusnumbrid tõusnud ligi 140%. Kõrvutades andmeid tunamullusega kasvas möödunud aastal äpi igakuine keskmine kasutatavus ligi 73%.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700