• 01.02.22, 13:24

TikTok näitab Eestis meeletut populaarsuse kasvu ja sööb YouTube’i turuosa

Eestis on alates pandeemia algusest oluliselt kasvanud lühivideotele keskendunud TikToki äpi kasutamine, samas on märgatavalt vähenenud YouTube’is veedetud aeg, selgub telekomioperaatori Elisa poolt avaldatud statistikast. Hoolimata vähenenud kasutusnumbritest on YouTube endiselt kõige populaarsem striimingu- ja videoplatvorm Eestis.
TikTok näitab Eestis meeletut populaarsuse kasvu ja sööb YouTube’i turuosa
2016. aastal loodud ja ülemaailmset populaarsust kasvatav, ent koroonakriisiga veelgi tuult tiibadesse saanud Hiina sotsiaalmeedia platvorm TikTok on Elisa võrguandmete põhjal sama trendi näitamas ka Eestis. Võrreldes äpi kasutatavust kriisi algusagaedel ja 2021. aasta detsembris on kasutusnumbrid tõusnud ligi 140%. Kõrvutades andmeid tunamullusega kasvas möödunud aastal äpi igakuine keskmine kasutatavus ligi 73%.

Seotud lood

Uudised
  • 17.01.22, 09:58
Eesti turundajatel tasub valmis olla TikToki reklaami tulekuks
Intervjuu Stanislav Rybachukiga, kes on TikToki ja Snapchati performance lead Httpoolis. Rybachuk esineb märtsis Passwordil paralleelsessioonil, kus ta annab praktilisi nõuandeid TikTokis turundamiseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele