• 04.04.23, 11:52

Viis soovitust eristuva TikToki reklaami loomiseks

TikTok on brändide jaoks aina enam tähtsust omav sotsiaalmeediakanal, kus oma olemasolevate ja tulevaste klientidega suhestuda. Kuidas teha nii, et brändide loodav sisu tõmbaks tähelepanu ja looks brändile väärtust, mitte ei oleks üks tüütu ja kiiresti edasiskrollitav vahepala TikToki kasutaja jaoks?
Viis soovitust eristuva TikToki reklaami loomiseks
  • Foto: Unsplash
1. Ole eristuv, pane inimesi midagi tundma

Seotud lood

Saated
  • 04.04.23, 09:24
Nopri talu noorperemees: teame, kuhu minna edasi TikToki keelustamisel
Kui sotsiaalmeediaplatvorm TikTok peaks sattuma laiemalt keelu alla, siis oskaks seal oma tuntuse saavutanud Nopri talu juba jätkata uuel platvormil, märkis Nopri talu noorperemees Karl Niilo.
Uudised
  • 07.03.23, 09:14
3 viisi, kuidas sotsiaalmeedias reklaamidega edukas olla
Rahvusvaheline Kantar selgitab, kuidas mõista sotsiaalmeedia rolli oma meediastrateegias ja toob välja kolm tegurit, millega selle mõju suurendada.
Uudised
  • 02.09.22, 10:50
ePPC Digitali juht: soovitan Metaverse’i asemel uurida, kuidas TikToki paremini ära kasutada
Digiturundusagentuuri ePPC asutaja ja strateegiajuhi ja tänavuse Aasta Digitegu žüriiliikme Karl Pae sõnul on digiturunduse valdkond täna väga tehniline ja enamasti turunduses vastavad tehnilised teadmised puuduvad ning arendajatel pole täpset arusaama, mida turundajatel vaja on.
Uudised
  • 02.08.22, 10:00
Case study: lugu sellest, kuidas Swedbank TikToki läks
Swedbank oli esimene pank Eestis, kes TikToki kanali avas. Swedbanki sotsiaalmeedia juhi Brenda Parbuse sõnul ei ole TikTok nende jaoks aga müügikanal, vaid pigem on tegu kohaga, kus jagada nõuandeid, meelelahutust ning teha tööandja brändingut.
  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.25, 14:09
Andmete kaitse ja privaatsus: millised tehnoloogiad tagavad sinu info turvalisuse?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele