Rahvusvaheline Kantar selgitab, kuidas mõista sotsiaalmeedia rolli oma meediastrateegias ja toob välja kolm tegurit, millega selle mõju suurendada.
Kuivõrd sotsiaalmeedia sisenes reklaamiturule enam kui 20 aastat tagasi, on reklaamiturg pärast seda teinud läbi suuri muutusi. Kantari CrossMedia andmebaas väljendab seda, mida paljud meist juba teavad: sotsiaalmeedia on mõjususelt neljas puutepunkt brändidega ja esimene, kui räägime vaid digikanalitest. Vastavalt Kantari Media Reactions uuringule kavatseb sel aastal enamik turundajatest tõsta kulutusi sotsiaalmeediale, kõige enam sealjuures story-formaadile ja sisuloojate loodavale sisule.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.