Autor: Kantar Emor • 7. märts 2023

3 viisi, kuidas sotsiaalmeedias reklaamidega edukas olla

Rahvusvaheline Kantar selgitab, kuidas mõista sotsiaalmeedia rolli oma meediastrateegias ja toob välja kolm tegurit, millega selle mõju suurendada.
Foto: Unsplash

Kuivõrd sotsiaalmeedia sisenes reklaamiturule enam kui 20 aastat tagasi, on reklaamiturg pärast seda teinud läbi suuri muutusi. Kantari CrossMedia andmebaas väljendab seda, mida paljud meist juba teavad: sotsiaalmeedia on mõjususelt neljas puutepunkt brändidega ja esimene, kui räägime vaid digikanalitest. Vastavalt Kantari Media Reactions uuringule kavatseb sel aastal enamik turundajatest tõsta kulutusi sotsiaalmeediale, kõige enam sealjuures story-formaadile ja sisuloojate loodavale sisule.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700