• 07.03.23, 09:14

3 viisi, kuidas sotsiaalmeedias reklaamidega edukas olla

Rahvusvaheline Kantar selgitab, kuidas mõista sotsiaalmeedia rolli oma meediastrateegias ja toob välja kolm tegurit, millega selle mõju suurendada.
3 viisi, kuidas sotsiaalmeedias reklaamidega edukas olla
  • Foto: Unsplash
Kuivõrd sotsiaalmeedia sisenes reklaamiturule enam kui 20 aastat tagasi, on reklaamiturg pärast seda teinud läbi suuri muutusi. Kantari CrossMedia andmebaas väljendab seda, mida paljud meist juba teavad: sotsiaalmeedia on mõjususelt neljas puutepunkt brändidega ja esimene, kui räägime vaid digikanalitest. Vastavalt Kantari Media Reactions uuringule kavatseb sel aastal enamik turundajatest tõsta kulutusi sotsiaalmeediale, kõige enam sealjuures story-formaadile ja sisuloojate loodavale sisule.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele