• 24.01.23, 14:48

Kaitseväe pressiülem: kommunikatsioon on osa lahinguplaanist

Kaitseväe pressijaoskonna ülem kapten Taavi Karotamme sõnul on kaitseväel olemas nii kriisikommunikatsiooniplaanid väiksemate kriiside jaoks kui ka sõjaplaanid sõjaolukorraks. Ta lisas, et töötempo, mis järgnes Venemaa täiemahulisele invasioonile Ukrainasse, andis hea ettekujutuse, milliseks võib kujuneda töörütm Eestile ohtu kujutavas olukorras.
Kaitseväe pressijaoskonna ülem Taavi Karotamme sõnul ei ole kaitseväe kommunikatsiooni eesmärk pelgalt kommunikeerida tegevusi, vaid saavutada ka sõjalisi efekte.
  • Kaitseväe pressijaoskonna ülem Taavi Karotamme sõnul ei ole kaitseväe kommunikatsiooni eesmärk pelgalt kommunikeerida tegevusi, vaid saavutada ka sõjalisi efekte.
  • Foto: Ardi Hallismaa
Millised on kaitseväe pressiosakonna peamised ülesanded?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele