Brasiiliast pärit turundaja Tito Ribeiro on digitaalse turunduse globaalseid trende põhjalikult uurinud alates 2015. aastast. Allpool toob ta ära peamised digiturunduse trendid käesoleval aastal.

- Tito Ribeiro sõnul muutuvad NFT-d paremini kasutatavaks ja praktilisemaks, võimaldades luua kampaaniaid ja turundustegevusi, mille eesmärk on luua brändi ümber kogukondi.
Tito Ribeiro, kes on Brasiilias ja Peruus töötamise kõrval teinud karjääri ka Euroopas ja seda muu hulgas selliste megabrändidega nagu Diesel, McDonald’s ja Coca-Cola, sõnas, et käimasolevate kriiside valguses ei pruugi turundus olla ettevõtete jaoks enam prioriteet ning reklaamiinvesteeringud tuleb üle vaadata.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kandideerimise tähtaeg: 24.02.2025