Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 12. jaanuar 2023
Ainult tellijatele

Brasiilia turundaja digiturunduse trendidest: 2023 ei ole kindlasti metaversumi aasta

Brasiiliast pärit turundaja Tito Ribeiro on digitaalse turunduse globaalseid trende põhjalikult uurinud alates 2015. aastast. Allpool toob ta ära peamised digiturunduse trendid käesoleval aastal.
Tito Ribeiro sõnul muutuvad NFT-d paremini kasutatavaks ja praktilisemaks, võimaldades luua kampaaniaid ja turundustegevusi, mille eesmärk on luua brändi ümber kogukondi.

Tito Ribeiro, kes on Brasiilias ja Peruus töötamise kõrval teinud karjääri ka Euroopas ja seda muu hulgas selliste megabrändidega nagu Diesel, McDonald’s ja Coca-Cola, sõnas, et käimasolevate kriiside valguses ei pruugi turundus olla ettevõtete jaoks enam prioriteet ning reklaamiinvesteeringud tuleb üle vaadata.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700