Uued pakendid kasvatasid tublisti Talleggi turuosa
HKScani Baltikumi turundus- ja tootearendusdirektori Janne Laik-Lõhmuse sõnul on nii Talleggi uuendatud pakendid kui tooted lõpptarbija poolt vägagi soositud, mida näitab selgelt ka turuosa kasv.
Autor: Marek Metslaid
Eelmisel aastal, täpsemalt kevadel 2022 alustas Tallegg brändi uuendamisega, mille esimeseks sammuks oli kevad-suve hooajatoodete turule toomine hooaja erikollektsioonina erilises värvirikkas kana-kamuflaaži mustris. Kevad-suvisele kollektsioonile järgnes üle mitme aasta ka pakendite uuendamine – uued pakendid tulid turule oktoobrikuus ja seda täiesti uue kontseptsiooniga.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]