• 27.05.22, 09:46

HKScani Baltikumi turundusdirektor: julgete lahendustega on okei ebaõnnestuda, aga seda ainult üks kord

HKScan värskendas hiljuti nii Talleggi kui ka Rakvere pakendeid – esimese puhul erineb see totaalselt senisest pakendikontseptsioonist. Tallegg on staažikas bränd, ent kuna selle sisu ehk tooted on uuenenud, siis tekkis vajadus seda värskust kaasaegsemalt ka tarbijatele kommunikeerida, rääkis ettevõtte turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus.
Janne Laik-Lõhmus mulluse "Vabane köögiorjusest" kampaania kohta: "Meie eesmärk ei ole kindlasti tekitada ühiskonnas vastakaid diskussioone või mängida hea maitse piiril."
  • Janne Laik-Lõhmus mulluse "Vabane köögiorjusest" kampaania kohta: "Meie eesmärk ei ole kindlasti tekitada ühiskonnas vastakaid diskussioone või mängida hea maitse piiril." Foto: Kadri Purje
Talleggi erikollektsiooni pakendidisaini töötas välja pakendidisaini agentuur KOOR, kelle abil loodi hooajaline erimuster. Rakvere pakendite tuuningu tegi HKScani kauaaegne agentuur Kontuur Leo Burnett. „Niisiis hoidsime seekord kahe brändi pakendikontseptsioone erinevates kätes,“ rääkis HKScan Baltikumi turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus ja lisas, et Rakvere rebrändingut ei vajanud, küll aga ühtlustasid nad brändisisest turunduskommunikatsiooni ja Rakvere ja selle alabrändid räägivad nüüd ühte lugu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele