Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 27. mai 2022
Ainult tellijatele

HKScani Baltikumi turundusdirektor: julgete lahendustega on okei ebaõnnestuda, aga seda ainult üks kord

HKScan värskendas hiljuti nii Talleggi kui ka Rakvere pakendeid – esimese puhul erineb see totaalselt senisest pakendikontseptsioonist. Tallegg on staažikas bränd, ent kuna selle sisu ehk tooted on uuenenud, siis tekkis vajadus seda värskust kaasaegsemalt ka tarbijatele kommunikeerida, rääkis ettevõtte turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus.
Janne Laik-Lõhmus mulluse "Vabane köögiorjusest" kampaania kohta: "Meie eesmärk ei ole kindlasti tekitada ühiskonnas vastakaid diskussioone või mängida hea maitse piiril."
Autor: Kadri Purje

Talleggi erikollektsiooni pakendidisaini töötas välja pakendidisaini agentuur KOOR, kelle abil loodi hooajaline erimuster. Rakvere pakendite tuuningu tegi HKScani kauaaegne agentuur Kontuur Leo Burnett. „Niisiis hoidsime seekord kahe brändi pakendikontseptsioone erinevates kätes,“ rääkis HKScan Baltikumi turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus ja lisas, et Rakvere rebrändingut ei vajanud, küll aga ühtlustasid nad brändisisest turunduskommunikatsiooni ja Rakvere ja selle alabrändid räägivad nüüd ühte lugu.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700