• 27.09.21, 10:40

Nädala kampaania: Rakvere lihakombinaat vabastab naised köögiorjusest

Rakvere tõi äsja turule uue valmistoitude sarja „Kodused maitsed“, mille kampaania kannab sõnumit „Vabane köögiorjusest“. HKScan Eesti turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus ja Urmas Villmann agentuurist Kontuur Leo Burnett avaldasid, et kampaania idee sündis elust enesest pisikese eelarvega ning seetõttu sooviti sõnumiga iga hinna eest silma paista.
Nädala kampaania: Rakvere lihakombinaat vabastab naised köögiorjusest
Janne Laik-Lõhmuse sõnul tuli kampaania idee ikka elust enesest. „Tunnistan, et ma ise ei jaksa olla iga päev suur kokkaja, aga oma perele soovin alati lauale panna vaid kvaliteetset toitu. Toidutegemine on nauding, aga kui tõesti energiat ei ole, siis kipub see muutuma kohustuseks ja sõna „orjus“ tahab silme ette tulla,“ rääkis Laik-Lõhmus ja lisas, et kindlasti vaevab sama probleem ka mehi, aga oma tutvusringkonda vaadates pole ta täheldanud, et nad sellesse nii dramaatiliselt suhtuksid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele