Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 27. september 2021
Ainult tellijatele

Nädala kampaania: Rakvere lihakombinaat vabastab naised köögiorjusest

Rakvere tõi äsja turule uue valmistoitude sarja „Kodused maitsed“, mille kampaania kannab sõnumit „Vabane köögiorjusest“. HKScan Eesti turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus ja Urmas Villmann agentuurist Kontuur Leo Burnett avaldasid, et kampaania idee sündis elust enesest pisikese eelarvega ning seetõttu sooviti sõnumiga iga hinna eest silma paista.

Janne Laik-Lõhmuse sõnul tuli kampaania idee ikka elust enesest. „Tunnistan, et ma ise ei jaksa olla iga päev suur kokkaja, aga oma perele soovin alati lauale panna vaid kvaliteetset toitu. Toidutegemine on nauding, aga kui tõesti energiat ei ole, siis kipub see muutuma kohustuseks ja sõna „orjus“ tahab silme ette tulla,“ rääkis Laik-Lõhmus ja lisas, et kindlasti vaevab sama probleem ka mehi, aga oma tutvusringkonda vaadates pole ta täheldanud, et nad sellesse nii dramaatiliselt suhtuksid.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700