Selle aasta tulemuste saavutamiseks tuleks järgmisel aasta digimeedia eelarvet 15-20 protsendi võrra tõsta, ütles Eesti suurima digiturunde ettevõtte Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates.
- Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar. Foto: Raul Mee
Küsimusele, kuhu tuleks tuleval aastal oma tähelepanu peamiselt suunata, vastas Heinsaar, et alustada tuleks äriliselt vaatest. "Uus aasta tuleb üleüldiselt väljakutseid pakkuv ja turunduse osas tuleks esiteks tähelepanu pöörata sellele, mis on turundustegevuse eesmärk - kas on selleks turu kaitsmine või võimaluste otsimine turuosa kasvatamiseks, mida tegelikult ongi kriiside ajal lihtsam teha," märkis ta ja lisas, et ka paljud nende kliendid plaanivad turuosa kasvatamiseks proportsionaalselt digimeedia eelarvet tõsta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Mediabrands Digitali juhi Erki Heinsaare sõnul duubeldavad nad selle aasta lõpuks oma käibe võrreldes koroonapandeemia algusega.
Lisatud agentuuritulu TOPi tabel
Äripäeva koostatud agentuuritulu TOPi esikolmikus figureerivad digiturunduse agentuurid – Mashamedia, Mediabrands Digital ja Nobel Digital.
Mediabrands Digitali juhi ja tänavuse Aasta Digitegu žüriiliikme Erki Heinsaare sõnul Metaverse'i tulek meid esialgu väga ei mõjuta. Lisaks rääkis ta, et Google Analytics 4 tulekuks peaks valmistuma juba eile ja tõi välja talle viimasel ajal enim silma jäänud digikampaaniad Eestist ja välismaalt.
Mitmed kogenud digimeedia asjatundjad rääkisid, millises suunas on digimaailm suundumas ja millega nii kaupmehed, turundajad kui ka tarbijad tulevikus arvestada võiksid. Muu hulgas arvati, et Google’i puhul on kolmandate osapoolte küpsiste kaotamisest loobumise näol tegemist sammuga turu monopoliseerimise suunas ning ainult performance’i kanalite kasutusega jääb edaspidi bränd nõrgaks.
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.