Autor: Laura Reiter • 15. september 2021
Digiturunduse trendid 2022. aastal: suunda näitab Z-generatsioon ja kanda kinnitavad niši-influencerid
Mitmed kogenud digimeedia asjatundjad rääkisid, millises suunas on digimaailm suundumas ja millega nii kaupmehed, turundajad kui ka tarbijad tulevikus arvestada võiksid. Muu hulgas arvati, et Google’i puhul on kolmandate osapoolte küpsiste kaotamisest loobumise näol tegemist sammuga turu monopoliseerimise suunas ning ainult performance’i kanalite kasutusega jääb edaspidi bränd nõrgaks.
Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar
Baltika Grupi e-kanalite juht Roger Puks usub, et 2022. aasta trende hakkab põhiliselt suunama Z-generatsioon oma eelistuste ja tarbimisharjumustega. „Z-genid on olemuslikult kõige digikesksem põlvkond, kes on nüüd hakanud muutuma järjest maksejõulisemaks – on täiesti loogiline, et 2020. aastal alanud koroonakriis, mis sundis sisuliselt igat valdkonda astuma mitu sammu digitaliseerumise suunas, ulatub oma mõjudega ka 2022. aastasse,“ rääkis ta.