Autor: Laura Reiter • 15. september 2021

Digiturunduse trendid 2022. aastal: suunda näitab Z-generatsioon ja kanda kinnitavad niši-influencerid

Mitmed kogenud digimeedia asjatundjad rääkisid, millises suunas on digimaailm suundumas ja millega nii kaupmehed, turundajad kui ka tarbijad tulevikus arvestada võiksid. Muu hulgas arvati, et Google’i puhul on kolmandate osapoolte küpsiste kaotamisest loobumise näol tegemist sammuga turu monopoliseerimise suunas ning ainult performance’i kanalite kasutusega jääb edaspidi bränd nõrgaks.
Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar

Baltika Grupi e-kanalite juht Roger Puks usub, et 2022. aasta trende hakkab põhiliselt suunama Z-generatsioon oma eelistuste ja tarbimisharjumustega. „Z-genid on olemuslikult kõige digikesksem põlvkond, kes on nüüd hakanud muutuma järjest maksejõulisemaks – on täiesti loogiline, et 2020. aastal alanud koroonakriis, mis sundis sisuliselt igat valdkonda astuma mitu sammu digitaliseerumise suunas, ulatub oma mõjudega ka 2022. aastasse,“ rääkis ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700