Autor: Best Marketing • 9. november 2022

LHV pani enda uues kampaanias Jalmar Vabarna räppima

LHV mikroannetuste tutvustavas kampaanias astub üles tuntud muusik Jalmar Vabarna koos oma poja Villemiga.

LHV mikroannetus on Eestis ainulaadne annetamise võimalus, mis ühendab kasutajamugavuse ning heategevuse puhul olulise järjepidevuse. Mikroannetuse saab sisse lülitada iga LHV erakliendist deebetkaardi omanik ning seejärel valida, kui suur summa ja millisele heategevusorganisatsioonile annetatakse. Valida saab viie erineva summa – 1, 5, 10, 20 ja 50 sendi – ja 13 heategevusorganisatsiooni vahel ning annetused toimuvad automaatselt iga kord, kui kaarti maksmiseks kasutatakse.

Jalmar on tuntud pärimusmuusik ja poplaulja, kes eelkõige tuntud Zetodest ja Trad.Attack!’ist. LHV kampaanias katsetab ta koos pojaga uut muusikažanri, et oluline sõnum veidi lõbusamal viisil edasi anda. Kampaania eesmärk on tutvustada mikroannetuse võimalust ja muuta mõtteviisi, et annetamine on seotud vaid suurte summade ja pühadega. Nagu ütleb kampaaniasõnum, siis iga sent loeb.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700