• 27.09.22, 13:41

Delfi Meedia juht digitaliseerimisest: karisid on seal palju

Karisid on seal palju, alustas Delfi Meedia juht Argo Virkebau Äripäeva raadio äritehnoloogia saates vastamist küsimusele, mis tavaliselt digitaliseerimise juures valesti läheb. Andmekvaliteediga on väga-väga paljudel ettevõtetel probleeme ja see võib tähendada, et sa ei saa tulemust kätte, rääkis ta.
Delfi Meedia juht Argo Vikerbau ja Elisa Eesti ärikliendiüksuse juht Artur Praun.
  • Delfi Meedia juht Argo Vikerbau ja Elisa Eesti ärikliendiüksuse juht Artur Praun. Foto: Indrek Kald
Digitaliseerimise üks eesmärke on Argo Virkebau jaoks läbipaistvuse tekitamine, sest nii näed näiteks, kas kulutad kusagil liiga palju.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele