Äripäeva paberlehte alates järgmisest aastast enam praegusel kujul ei ilmu, sest selle aeg on ümber saanud. Väljaanne keskendub edaspidi veelgi rohkem veebile, mida lõviosa tellijatest eelistab juba ammu.
Äripäeva paberleht senisel kujul kaob uuel aastal ajalukku.
Foto: Liis Treimann
Ajalehe asemel võtab koha sisse igakuine ajakiri, kus on toimetuse loodud kvaliteetse sisu kõrval ka tuntud edetabelid, nagu Rikaste TOP, Palga TOP ja Gaselli TOP jt.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.