Eesti suurima juveeli- ja kellakaupluste keti Goldtime turundusjuhina alustas juulis tööd varasemalt festival Jazzkaare kommunikatsiooni- ja Nortali visuaalse brändijuhina tegutsenud Kaisa Tooming.

- Goldtime'i värske turundusjuht Kaisa Tooming. Foto: Jane Vogt
Goldtime'i tegevjuht Indrek Peterson on kindel, et Kaisa Toomingu tugev kogemus brändide loomisel ja edasiarendamisel, strateegiline vaade turundusele kui tervikule ning hea tunnetus ja arusaam valdkonna tegevuspõhimõtetest aitavad Goldtime'i liidripositsiooni juveeli- ja kellavaldkonnas veelgi tugevdada ning edasi arendada. Goldtime'i juveelehete brändijuht Aveli Kippari sõnul paistis Tooming silma oma tugeva portfoolio ning sisulise analüüsi poolest. “Tema loovjuhitud tööd Eesti disainibrändidele tekitasid koheselt kindluse, et ta mõistab juveeli- ja kellavaldkonda laiemalt. Kommunikatsioonivaldkonna kogemus on aga ehedaks tõestuseks, et ta oskab kõneleda tarbijaga,“ sõnas ta ja lisas, et päeva lõpuks ongi ju see kõige olulisem, et tarbija leiaks tee nende juurde ja saaks igati positiivse kogemuse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.