Autor: Best Marketing • 26. juuli 2022

2021. aasta reklaamiturg on kenasti taastunud

2021. aastal oli Eesti reklaamituru kogumaht koos otsepostiga 104 miljonit eurot, kasvades varasema aastaga võrreldes lausa 18 protsenti ja näidates võrreldes üle-eelmise aastaga veel väikest 2-protsendilist langust.

Kantar Emori kokku pandud 2021. aasta reklaamipanuste netosummad näitavad koguturu reklaamimahuks koos otsepostiga 104,41 miljonit eurot. Peaaegu viiendikuni ulatuva aastakasvu puhul tuleb arvesse võtta, et 2020. aastal alanud Covid-19 viirusepuhang tabas maailma väga ootamatult, suunates reklaamituru käibed järsult allapoole kõikides riikides. Eesti olukord ei olnud erand ning kohalik reklaamiturg langes enim 2020. aasta II kvartalis. 2020. aasta viimane kvartal näitas reklaamiturul stabiliseerumise märke ning 2021. aasta tervikuna saavutas pea ülemöödunud aasta taseme, jäädes 2,3% veel miinuspoolele, kusjuures 2021. aasta II poolaastal meediareklaamiturg kasvas 2019. aasta sama perioodiga võrreldes 9,5 protsenti.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700