• 26.07.22, 09:34

Snapi tulemus ennustab reklaamisektorile rasket kvartalit

Sõnumiedastusplatvormi Snap aktsia langes pärast tulemuste teatamist lausa 27 protsenti, kuna reklaamitulu jäi ootustele alla. Uudis viis alla ka ülejäänud tehnoloogiasektori, peaasjalikult just reklaamile keskendunud ettevõtted.
Meta ja Google avalikustavad tulemused järgmisel nädalal.
  • Meta ja Google avalikustavad tulemused järgmisel nädalal.
  • Foto: ZUMAPRESS.com/Scanpix
Sõnumiplatvormi pakkuva Snapi tulemused on olulised, kuna see on üks esimesi tehnoloogiaettevõtteid, kes tulemused avalikustab. Seetõttu jälgivad turuosalised neid kullipilguga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele