• 14.05.21, 12:02

Turbulentne aeg reklaamimaastikul ei ole veel kaugeltki läbi

Kantar Emori kokku pandud 2020. aasta reklaamipanuste netosummad näitavad koguturu reklaamimahuks koos otsepostiga 88,69 miljonit eurot, vähenedes varasema aastaga võrreldes 17 protsenti. Kuigi pandeemia ei ole veel läbi, saab juba kujunenud mustrite põhjal ka käesolevat reklaamiaastat ennustada.
Turbulentne aeg reklaamimaastikul ei ole veel kaugeltki läbi
  • Foto: Liis Treimann
On majandussektoreid, mis jäid ja on paraku veel mõnda aega väga suure surve all, ning on neid, kellel on läinud märksa paremini kuni üksikute võitjateni välja. Sarnane olukord on ka reklaamimaastikul, kus erinevad meediatüübid on tulenevalt reklaamiandjate turundustegevuse ümbervaatamisest ja tarbijate käitumise muutustest seoses 2020. aastal toimunud piirangute kehtestamistega eri positsioonidel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele