Autor: Best Marketing • 14. mai 2021

Turbulentne aeg reklaamimaastikul ei ole veel kaugeltki läbi

Kantar Emori kokku pandud 2020. aasta reklaamipanuste netosummad näitavad koguturu reklaamimahuks koos otsepostiga 88,69 miljonit eurot, vähenedes varasema aastaga võrreldes 17 protsenti. Kuigi pandeemia ei ole veel läbi, saab juba kujunenud mustrite põhjal ka käesolevat reklaamiaastat ennustada.
Foto: Liis Treimann

On majandussektoreid, mis jäid ja on paraku veel mõnda aega väga suure surve all, ning on neid, kellel on läinud märksa paremini kuni üksikute võitjateni välja. Sarnane olukord on ka reklaamimaastikul, kus erinevad meediatüübid on tulenevalt reklaamiandjate turundustegevuse ümbervaatamisest ja tarbijate käitumise muutustest seoses 2020. aastal toimunud piirangute kehtestamistega eri positsioonidel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700