Postimees Grupi juht: reklaamiturg on endiselt Facebooki käes
Äripäeva reklaamimüügi TOPi võitnud Postimees Grupi juht Toomas Tiivel rääkis, et väljaande digitellimuste müük on järjepidevalt üle 50% aastas kasvanud ja trend jätkub, kuid samas ei jõua reklaamikäive sama hooga järgi, sest Facebooki käes on endiselt suurem osa reklaamiturust.
Postimees Grupi juht Toomas Tiivel Foto: Eiko Kink
Lisaks rääkis Tiivel Äripäeva raadio hommikuprogrammis, millest Postimees Grupi 18,3 miljoni suurune reklaami netokäive koosneb ning millised on ettevõtte reklaami ja digitellimuste kasvuprognoosid. Räägiti ka veebiajakirjanduse konkurentsiolukorrast ja võimalikest tulevikuarengutest.
Postimees Grupi müügidirektori Taavi Lätti hinnangul ei ole reklaami allahindluse suurendamine jätkusuutlik tegevus, kui meediamajal on soov ja tahe nii täna kui ka tulevikus pakkuda paremat sisu ning programmi. „Pole mõeldav, et investeerid kogu aeg ja samal ajal langetad hindu.“