Autor: Laura Reiter • 7. aprill 2021

Olukord reklaamimaastikul: näha on paranemise märke

Meediaagentuuri Initiative esimese kvartali raportist selgub, et kuigi viiruse kõrge levik häirib meid endiselt, on õnneks näha olukorra paranemise märke. Tundub, et oleme uue olukorraga kiiresti kohanenud ja muutunud oludes tegutsemine on üha omasem.

KantarEmori avaldatud statistika näitab, et reklaamiturg kukkus eelmisel aastal 20%, moodustades mahuks 85,65 miljonit eurot. Meediaagentuuride kaudu teenindatav reklaamimaht, mis on umbes 80% reklaamituru mahust, kukkus pisut vähem ehk 14%. Enim kaotasid protsentuaalselt ajalehed ja välimeedia. Eelmise kevade kuni 60% reklaamikäibe kukkumine ei ole õnneks sel aastal kordunud, mis on lootustandev märk, et elu läheb edasi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700