Olukord reklaamimaastikul: näha on paranemise märke
Meediaagentuuri Initiative esimese kvartali raportist selgub, et kuigi viiruse kõrge levik häirib meid endiselt, on õnneks näha olukorra paranemise märke. Tundub, et oleme uue olukorraga kiiresti kohanenud ja muutunud oludes tegutsemine on üha omasem.
KantarEmori avaldatud statistika näitab, et reklaamiturg kukkus eelmisel aastal 20%, moodustades mahuks 85,65 miljonit eurot. Meediaagentuuride kaudu teenindatav reklaamimaht, mis on umbes 80% reklaamituru mahust, kukkus pisut vähem ehk 14%. Enim kaotasid protsentuaalselt ajalehed ja välimeedia. Eelmise kevade kuni 60% reklaamikäibe kukkumine ei ole õnneks sel aastal kordunud, mis on lootustandev märk, et elu läheb edasi.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]