Ainult tellijatele
Autor: Neeme Korv • 17. juuni 2022
Ainult tellijatele

Reklaamiagentuuri juht paljastab, miks ja kuidas sündis Jüri Ratase tujurikkuja

Lõppeval nädalal pakkus sotsiaalmeedias kõvasti kõneainet Olerexi reklaam „Söögid autosse“, mis riputati muu hulgas bännerina Keskerakonna Tallinna kontori ette, viidates Jüri Ratase joogiskandaalile. Agentuuri Not Perfect Tallinn juht Rivo Räim rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates antud kampaaniast ja muustki lähemalt.
Olerexi reklaam "Söögid autosse" Keskerakonna kontori ees.
Autor: Liis Treimann

Räim avas intervjuus, kuidas Olerexi reklaami ideeni jõuti ja millist tagasisidet on seni agentuur saanud. Samuti rääkis ta, millised hirmud ettevõtjatel selliste üle võlli reklaamidega tekivad ja miks Jüri Ratase reklaam inimeste taluvuse piiridesse jäi. Samuti arutles Räim, milliseks võib kujuneda järgmine valimiskampaania periood reklaaminduses.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700