Autor: Neeme Korv • 17. juuni 2022

Reklaamiagentuuri juht paljastab, miks ja kuidas sündis Jüri Ratase tujurikkuja

Lõppeval nädalal pakkus sotsiaalmeedias kõvasti kõneainet Olerexi reklaam „Söögid autosse“, mis riputati muu hulgas bännerina Keskerakonna Tallinna kontori ette, viidates Jüri Ratase joogiskandaalile. Agentuuri Not Perfect Tallinn juht Rivo Räim rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates antud kampaaniast ja muustki lähemalt.
Olerexi reklaam "Söögid autosse" Keskerakonna kontori ees.
Foto: Liis Treimann

Räim avas intervjuus, kuidas Olerexi reklaami ideeni jõuti ja millist tagasisidet on seni agentuur saanud. Samuti rääkis ta, millised hirmud ettevõtjatel selliste üle võlli reklaamidega tekivad ja miks Jüri Ratase reklaam inimeste taluvuse piiridesse jäi. Samuti arutles Räim, milliseks võib kujuneda järgmine valimiskampaania periood reklaaminduses.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700