Reklaamiagentuuri juht paljastab, miks ja kuidas sündis Jüri Ratase tujurikkuja
Lõppeval nädalal pakkus sotsiaalmeedias kõvasti kõneainet Olerexi reklaam „Söögid autosse“, mis riputati muu hulgas bännerina Keskerakonna Tallinna kontori ette, viidates Jüri Ratase joogiskandaalile. Agentuuri Not Perfect Tallinn juht Rivo Räim rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates antud kampaaniast ja muustki lähemalt.
Olerexi reklaam "Söögid autosse" Keskerakonna kontori ees.
Autor: Liis Treimann
Räim avas intervjuus, kuidas Olerexi reklaami ideeni jõuti ja millist tagasisidet on seni agentuur saanud. Samuti rääkis ta, millised hirmud ettevõtjatel selliste üle võlli reklaamidega tekivad ja miks Jüri Ratase reklaam inimeste taluvuse piiridesse jäi. Samuti arutles Räim, milliseks võib kujuneda järgmine valimiskampaania periood reklaaminduses.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]