„Täitsa pekkis“ saate juhid: probleemide lahendamine - see on nagu elustiil
Podcasti „Täitsa pekkis“ juhid Mihkel Vetemaa ja Katrin Hinrikus-Karu rääkisid Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, kus ja kuidas nad oma saadet peamiselt turundavad ning kuidas pettumuste ja ebaõnnestumiste kiuste edasi minna. Lisaks tuli jutuks see, kui palju on neil saatel kuulajaid ning kuidas ja kui palju nad sellega teenivad.
Podcasti "Täitsa pekkis" juhid Katrin Hinrikus-Karu ja Mihkel Vetemaa.
Katrin Hinrikus-Karu sõnul turundavad nad oma saadet peamiselt sotsiaalmeedias, milleta täna ikkagi enam hakkama ei saa, ja nende podcasti puhul on peamiseks reklaamiplatvormiks Instagram. „Meil on tänaseks kogunenud juba arvestatav hulk kuulajaid, kellele tulevad näiteks Spotify’sse teadaanded, et igal esmaspäeval on meil uus saade,“ rääkis ta ja lisas, et see on see kuulajaskond, kes kuulab neid niikuinii, olenemata külalisest. „Ja on teine grupp, kes kuulavad siis, kui saavad teada, et järgmises saates on meil külas näiteks Inga Lunge ja kui see neile põnev tundub, siis kuulavadki konkreetselt just seda saadet,“ selgitas ta.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]