• 24.01.22, 12:54

Duo Media Networks tõusis kommertsraadioturu liidriks

Viite raadiokanalit haldav Duo Media Networks on vähem kui aastaga kinnitanud end kommertsraadioturu liidriks. Just Duo jaamad koguvad erakanalite hulgas kõige enam kuulamisaega.
Duo Media Networksi juht Jüri Pihel
  • Duo Media Networksi juht Jüri Pihel Foto: Andras Kralla/Äripäev
Kantar Emori värske raadiouuringu järgi moodustas Duo Media Networksi raadiojaamade kuulamine 2021 teisel poolaastal 40 protsenti kogu kommertsraadiojaamade kuulamisajast, mis teeb Duo Media Networksist suurima kommertsraadiogrupi. Järgnesid Sky Media 33 protsendi ning TV3 Grupp 14 protsendiga.

Seotud lood

Uudised
  • 20.01.22, 11:23
Raadio MyHits saab uue juhi
Viis aastat raadio MyHits programmi vedanud Ott-Sander Palm annab ameti üle ja suundub alates 21. jaanuarist juhtima meelelahutusettevõtte Live Nation korraldatavate kontsertide turundust.
Uudised
  • 30.07.21, 15:04
Raadio Kuku saab uue juhi
Raadio Kuku läheb sügishooajale vastu uue peatoimetajaga, kelleks saab pika meediakogemusega Madis Kimmel. Kuku senine juht Ainar Ruussaar jätkab jaama tegevtoimetajana, keskendudes rohkem eetris olevate päevakajaliste saadete sisule.
Uudised
  • 27.10.21, 15:34
Duo Media Networks tõusis Eesti suurimaks tele- ja raadioettevõtteks
Eelmise aasta oktoobris loodud Duo Media Networks OÜ jõudis oma esimese kuue tegevuskuuga 520 000 euroga kasumisse.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele