Autor: Best Marketing • 24. jaanuar 2022

Duo Media Networks tõusis kommertsraadioturu liidriks

Viite raadiokanalit haldav Duo Media Networks on vähem kui aastaga kinnitanud end kommertsraadioturu liidriks. Just Duo jaamad koguvad erakanalite hulgas kõige enam kuulamisaega.
Duo Media Networksi juht Jüri Pihel
Foto: Andras Kralla/Äripäev

Kantar Emori värske raadiouuringu järgi moodustas Duo Media Networksi raadiojaamade kuulamine 2021 teisel poolaastal 40 protsenti kogu kommertsraadiojaamade kuulamisajast, mis teeb Duo Media Networksist suurima kommertsraadiogrupi. Järgnesid Sky Media 33 protsendi ning TV3 Grupp 14 protsendiga.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700