Duo Media Networks tõusis kommertsraadioturu liidriks
Viite raadiokanalit haldav Duo Media Networks on vähem kui aastaga kinnitanud end kommertsraadioturu liidriks. Just Duo jaamad koguvad erakanalite hulgas kõige enam kuulamisaega.
Duo Media Networksi juht Jüri Pihel
Autor: Andras Kralla/Äripäev
Kantar Emori värske raadiouuringu järgi moodustas Duo Media Networksi raadiojaamade kuulamine 2021 teisel poolaastal 40 protsenti kogu kommertsraadiojaamade kuulamisajast, mis teeb Duo Media Networksist suurima kommertsraadiogrupi. Järgnesid Sky Media 33 protsendi ning TV3 Grupp 14 protsendiga.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]