Autor: Laura Reiter • 30. november 2021

Nädala kampaania: Prisma ei peedista ja otsib tööle ka öökulle

Prisma Peremarketi personaliosakonna arendusjuhi Piret Lankotsi sõnul soovisid nad uue värbamiskampaaniaga eristuda ja mitte teha tavapärast „meil on tore“ stiilis reklaami. Selleks kaasasid nad agentuuride Utopia, Mediacomi ja META Advisory meeskonnad.

Piret Lankots rääkis, et värbamise imagokampaania idee tekkis vajadusest tutvustada Prismat kui tööandjat ning leida töötajaid oma olemasolevatesse ja uutesse kauplustesse. „Avasime sel aastal kaks uut kauplust ning laieneme lähiajal veelgi, seega on oluline tõsta teadlikkust Prismast kui tööandjast,“ sõnas ta ja lisas, et otsustasid juba kevadel uuendada oma värbamiskommunikatsiooni, seehulgas töökuulutusi ja värbamislehte. „Lisaks jõudsime selleni, et massimeedia abil tuleks tõmmata suuremat tähelepanu Prismas pakutavatele hüvedele ning selleks kaasasime agentuuride Utopia, Mediacomi ja META Advisory meeskonnad.“

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700