Linnalehe kapid asuvad tänaval ning kõigil huvilistel oli võimalik ajaleht ise võtta.
Foto: Raul Mee
„Möödunud aastal alanud koroonakriis pühkis tuntava osa Linnalehe reklaamikäibest," kommenteeris Õhtuleht Kirjastuse tegevjuht Erik Heinsaar. Ettevõte on aasta jooksul kõikvõimalikke Linnalehe väljaandmisega seotud kulusid kokku tõmmanud ning samal ajal olnud optimistlikud reklaamimahtude taastumises Linnalehes, kuid Heinsaare sõnul on tänaseks selgeks saanud, et need ei taastu piisavas mahus ei sel ega järgmisel aastal."
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.