Autor: Laura Reiter • 15. september 2021

KOV valimiskampaaniad 5. osa: sotsid lähenevad igale piirkonnale eriilmelise kampaaniaga

Sotsiaaldemokraatide peasekretär Rannar Vassiljevi sõnul lähenesid nad sel aastal kohalike valmiste kampaaniale teistest erineva strateegiaga ehk iga valimispiirkonna jaoks loodi omanäolise visuaali ja sõnumiga kampaania, et sihtida reklaamid piirkonna eripärasid arvestades võimalikult täpselt.
Sotiaaldemokraatide Tallinna linna slogan on "Teeme ruumi!"

Millest ja kuidas tekkis tänavuse KOV valimiskampaania idee?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700