KOV valimiskampaaniad 4. osa: EKRE soovib olla meeles, aga mitte väsitada
EKRE kommunikatsioonijuht Holger Berg rääkis, et tänavune erakonna kohalike omavalitsuste volikogude valimiste kampaania on mahukam kui eelmistel kohalikel valimistel ning kampaania põhisõnum on kantud nii erakonna programmist kui ka kesksest motivatsioonist poliitikas.
Rahvuskonservatiivide kohalike valimiste kampaania põhisõnum iseloomustab hästi nii erakonna programmi kui ka rahvuskonservatiivide keskset motivatsiooni poliitikas.
Millest ja kuidas tekkis tänavuse KOV valimiskampaania idee?
Isamaa erakonna tänavuse kohaliku omavalitsuse volikogu valimiskampaania loosungiks on „Plats puhtaks“, mis viitab Keskerakonna mitu kümnendit kestnud ainuvõimule Tallinnas ja mida Isamaa mõistagi muuta soovib. Kampaania tagamaid avavad Isamaa erakonna kommunikatsioonijuht Karl Sander Kase ja loovagentuuri Salama loovjuht ja partner Madis Ots.
Erakonna Eestimaa Rohelised esinaine Zuzu Izmailova rääkis, et nende valimiskampaania sündis ühisloomena vabatahtlike toel, kellest paljud töötavad loovagentuurides. Lisaks valgustas ta, kui suured on kampaania investeeringud ning kuhu nad soovivad oma kampaaniaga jõuda.
Eesti 200 soovib olla suunanäitaja, olles esimene erakond, kes on läbipaistev oma kampaania tekitatud keskkonnamõju osas, kutsudes ellu esimese CO2 neutraalse valimiskampaania.