Autor: Laura Reiter • 9. september 2021

KOV valimiskampaaniad 4. osa: EKRE soovib olla meeles, aga mitte väsitada

EKRE kommunikatsioonijuht Holger Berg rääkis, et tänavune erakonna kohalike omavalitsuste volikogude valimiste kampaania on mahukam kui eelmistel kohalikel valimistel ning kampaania põhisõnum on kantud nii erakonna programmist kui ka kesksest motivatsioonist poliitikas.
Rahvuskonservatiivide kohalike valimiste kampaania põhisõnum iseloomustab hästi nii erakonna programmi kui ka rahvuskonservatiivide keskset motivatsiooni poliitikas.

Millest ja kuidas tekkis tänavuse KOV valimiskampaania idee?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700