• 21.06.21, 15:48

A. Le Coqi juht: müüvad tervislikkus ja keskkonnasõbralikkus

A. Le Coqi juht Tarmo Noop rääkis Äripäeva hommikuprogrammile, kuidas kuum ilm muudab jookide tarbimist ja milliseid trende tuleks järgida, et konkurentsis püsida.
A. Le Coqi juht Tarmo Noop
  • A. Le Coqi juht Tarmo Noop
  • Foto: Andras Kralla
Lisaks rääkis ta, et pudelivesi ei kao kusagile ja ettevõtetetel on oluline järgida eesmärkide seadmisel megatrende.

Seotud lood

Uudised
  • 26.04.21, 14:28
A. Le Coqi turundusjuht: rohehüpe on tulevikus pilet turule
A. Le Coqi turundusjuht Katrin Vernik, kes on juhtinud ettevõtte turundust juba veerand sajandit, rääkis, kuidas ta ühes valdkonnas nii pikalt olnuna värskust hoiab ja millised on rohehüppe turundamise rõõmud ja valud.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele