Autor: Laura Reiter • 26. aprill 2021

A. Le Coqi turundusjuht: rohehüpe on tulevikus pilet turule

A. Le Coqi turundusjuht Katrin Vernik, kes on juhtinud ettevõtte turundust juba veerand sajandit, rääkis, kuidas ta ühes valdkonnas nii pikalt olnuna värskust hoiab ja millised on rohehüppe turundamise rõõmud ja valud.
A. Le Coqi turundusjuht Katrin Vernik

1996. aastal, kui Katrin Vernik A. Le Coqi ridadesse astus, oli ettevõtte tooteportfellis vaid kolm tootegruppi – õlu, vesi ja karastusjook. „Tänaseks on tooteportfell kasvanud 14 tooterühmani ja oleme jõudnud joogiturul liidripositsioonile. Need järk-järgult lisandunud muutused on toonud tööle juurde ka põnevuse aspekti,” rääkis ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700