• 26.04.21, 14:28

A. Le Coqi turundusjuht: rohehüpe on tulevikus pilet turule

A. Le Coqi turundusjuht Katrin Vernik, kes on juhtinud ettevõtte turundust juba veerand sajandit, rääkis, kuidas ta ühes valdkonnas nii pikalt olnuna värskust hoiab ja millised on rohehüppe turundamise rõõmud ja valud.
A. Le Coqi turundusjuht Katrin Vernik
  • A. Le Coqi turundusjuht Katrin Vernik
1996. aastal, kui Katrin Vernik A. Le Coqi ridadesse astus, oli ettevõtte tooteportfellis vaid kolm tootegruppi – õlu, vesi ja karastusjook. „Tänaseks on tooteportfell kasvanud 14 tooterühmani ja oleme jõudnud joogiturul liidripositsioonile. Need järk-järgult lisandunud muutused on toonud tööle juurde ka põnevuse aspekti,” rääkis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele