Detailne klientide segmenteerimine ja kohandatav sisu toovad tulemusi - ei ole saladus, et korralikult sihitud e-kirjad aitavad kiiremini meiliturundust puudutavaid eesmärke täita. Oleme varasemalt vaadanud, kuidas enda turunduse e-kirju beebibuumerite põlvkonna jaoks optimeerida. Seekord räägib Smaily turundusjuht Tanel Rand millenniumilapsi kõnetava e-kirja loomise telgitagustest.
Mis on millenniumi põlvkonna jaoks oluline?
Millenniumilaste hulka loetakse kõik aastatel 1980-2000 ilmavalgust näinud inimesed. Sellele põlvkonnale on mitmeid teisi, rohkem või vähem populaarseid nimetusi. Neid kutsutakse muuhulgas ka Y-põlvkonnaks või bumerangi generatsiooniks. Mis on aga sellele põlvkonnale iseloomulik?
Y-põlvkonda kirjeldatakse nii positiivses kui negatiivses võtmes. Mõned väidavad, et nad on laisad, tänamatud ja suure tähelepanu vajadusega. Tuleb aga meeles pidada, et millenniumilapsed on suuresti mõjutatud kiirete tehnoloogiliste arengute poolt. Seega mängivad nii Internet kui tehnoloogia üldisemalt nende elus väga suurt rolli. Y-põlvkond on uudishimulik, tegutseb suurepäraselt mitmel rindel ning peab äärmiselt oluliseks perekonda ja tiimisisest ühtekuuluvustunnet.
E-kirjade optimeerimisel alusta mobiilivaatest
Kui soovid millenniumi põlvkonnale edukalt turundustööd teha, suuna oma fookus parima telefonikogemuse pakkumisele. On suur tõenäosus, et nemad leiavad sind eelkõige just mobiilis lehitsedes.
Statista andmetel veedavad Y-põlvkonna esindajad igapäevaselt umbes 211 minutit mobiili vahendusel Internetti või erinevaid rakendusi külastades.
Võrdluseks - arvuti teel viivad nad samu tegevusi läbi keskmiselt 31 minutit päevas. Kuigi mainitud uuringu põhjal on Z-generatsiooni esindajad need, kes mobiilis enim aega veedavad, ei tähenda see, et millenniumilapsed just palju maha jääksid.
Eelnevast lähtudes soovitame järgmist Y-põlvkonnale suunatud meiliturunduse kampaaniat planeerides alustada just suurepärase mobiilivaate loomisest. Millenniumilaste kõnetamiseks on mobiilisõbralikud kirjapõhjad kriitilise tähtsusega.
Optimeeri ka e-kirja sisu mobiilile sobivaks
Kohandatavad, mobiilisõbralikud kirjapõhjad ei ole ainsad, mis aitavad e-kirju mobiilivaate jaoks optimeerida. Siin on veel mõned asjad, mille abil Y-põlvkonda oma e-posti mobiilis avama, lugema ja klikkima suunata:
- Pööra oma CTA nuppudele tähelepanu. Taga, et nupp on mugava suuruse ja paigutusega, nii, et sellele on lihtne vajutada.
- Ära koonerda ruumiga - anna oma e-kirjadele veidi õhku. Jäta nii CTA nuppude kui paragrahvide vahele mõistlikult ruumi.
- Ära lisa liiga palju tekstisiseseid linke. Viiteid kasutades jälgi, et lingid ei asuks üksteisele liiga lähedal (keegi ei taha kogemata suvalisele lingile vajutada).
- Kasuta lühikesi teemaridu ja mõtestatud eelteksti. Nii on suurem tõenäosus, et millenniumilapsed su kirjad ka avavad.
- Eelista suuremat fonti, kompaktseid lõike ja lühikesi lauseid. Muuda oma e-kirjad lihtsalt loetavaks ja arusaadavaks.
Pea meeles, et kuigi millenniumi põlvkonna esindajad eelistavad e-kirju mobiilis avada, on neil kodus enamasti mitmeid muid vahendeid, mille abil kirjadega tutvuda. Kasutusele tulevad nii süle- kui lauaarvutid ning teinekord kasutatakse ka ekraanilugejaid, mille abil saadud e-kirjade sisu lihtsalt kuulatakse. Kindluse huvides tasub garanteerida, et sinu e-kirjad kohanduvad paljude erinevate seadmetega.
Rõhuta üllast eesmärki
Lõuna-California Ülikooli poolt avaldatud artikli kohaselt viivad ligi 53% millenniumilastest oma oste läbi veebi vahendusel. See osakaal on suurem kui teiste generatsioonide puhul. Tasub meeles pidada, et Y-põlvkonnale on sotsiaalsed ja keskkonda puudutavad teemad väga südamelähedased. Uuringud näitavad, et 87% millenniumi põlvkonna esindajatest eelistavad teha oste, mis on keskkonna- ja ühiskonnasõbralikud.
Y-põlvkonnale suunatud kampaaniat püsti pannes mõtle hoolega, millist kasu sinu tooted ja teenused laiemas pildis toovad. Kas sinu poolt reklaamitavad tooted aitavad kuidagi keskkonda, meie planeeti või ühiskonda?
Sotsiaalmeedia kanalid sinu e-kirjades
Ilmselt ei tule just erilise üllatusena, et millenniumilapsed on aktiivsed sotsiaalmeedia kasutajad. Väidetavalt tarbib ligi 90% USA Y-põlvkonna esindajatest sotsiaalmeediat regulaarselt. On oluline märkida, et seda kasutatakse nii sõprade ja lähedastega suhtlemiseks kui oma lemmikbrändide, -ettevõtete ja influencer’ite jälgimiseks.
Seetõttu lisa kindlasti oma sotsiaalmeedia kontod ka kirjapõhjadele. Nii saad rõhutada erinevaid kanaleid, mille kaudu sinu ettevõttega kontakti võtta. Lase kujutlusvõimel veidi lennata ja proovi näiteks mõnda ägedamat sotsiaalmeedia postitust ka oma e-kirjas kajastada.
Ära unusta personaliseerimist
Varasemalt mainitud
Lõuna-California Ülikooli artikkel toob välja veel ühe huvitava aspekti. Nimelt ostab 85% millenniumilastest suurema tõenäosusega nende jaoks personaliseeritud toote / teenuse. Kui juba valid oma e-kirjade jaoks isikupärastatud sisu, mille abil Y-põlvkonnaga suhestuda, miks mitte tuua välja ka tooteid, mida kasutajal on võimalik personaliseerida? Siin mängib loomulikult rolli asjaolu, kas sinu ettevõte üldse sedasorti tooteid pakub. Kui seda teete, on nüüd hea aeg oma publikule sellest teada anda!
Digitaalse aknaostlemise harrastajad: visuaalselt haaravad e-kirjad
Me elame digiajastul. Millenniumilapsed on aga need, kes ka nn aknaostlemisele digitaalse nurga on lisanud. Digitaalne aknaostlemine on suurepärased visuaalid ja kujunduselemendid eriti olulisele kohale tõstnud. Siinjuures on oluline tagada ka lihtne ja veatu kasutajakogemus.
Sinu e-post peaks olema visuaalselt atraktiivne, haarav ja põnev. Kasuta graafikaid, mis digitaalse aknaostlemise põlvkonna tähelepanu võidavad. Proovi GIFe, värve ja omanäolisi pilte, mille abil oma publiku poolehoidu suurendada.
Optimeeri kampaaniaid ja võida Y-põlvkond enda poolele
Vaatasime üle mitmed meiliturunduse nipid, mille abil millenniumilapsi kõnetada. Viska nüüd pilk oma kirjapõhjadele ja rakenda mainitud näpunäiteid Y-põlvkonnale edukamalt lähenemiseks. Enamuse oma ostlemisest teevad nad veebis, seega viivad tugev meiliturunduse strateegia ja optimeeritud e-kirjad sind kindlasti sihile!
Seotud lood
Aastalõpu firmapeo korraldamine on suurepärane võimalus näidata töötajatele ja klientidele, kui väga neid hinnatakse. Selleks, et valida ettevõtte üritusele sobiv mööbel ja aksessuaarid, mis loovad õige atmosfääri, tuleb appi Different.
Hetkel kuum
Paf keeldus täiendavate kommentaaride andmisest
Tagasi Bestmarketing esilehele