Autor: Konstantin Burõi • 12. märts 2021

Vodka ja balalaika – paar põhjust, miks teil vene turundus ei tööta

Kultuur on tugev asi – aga stereotüübid on veelgi tugevamad. Vene inimesi peetakse aeg-ajalt sellisteks nagu ajalooõpikud sellest kirjutavad: vodka, karu ja balalaika. Ajad on aga muutunud. Inimesed muutuvad ning see on õige ja loogiline, kirjutab reklaamiagentuur Kriit projektijuht Konstantin Burõi.

Vene turunduses ja vene meedias tuleb tunda end nagu kala vees, muidu võib ka võrku kinni jääda.

Eesti on multikultuurne riik, kus elab eri rahvustest inimesi, kes käivad tööl, maksavad makse ja tunnevad, et Eesti on nende kodu. Ei ole saladus, et vene elanikkond on arvukuselt teine rahvus Eestis. Mõned inimesed, kelle emakeel on vene keel, on teise/kolmanda või lausa neljanda põlvkonna esindajad. Nende vanemad ja vanavanemad on elanud Eestis aastakümneid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700