• 02.02.21, 09:00

Milline oli 2020. aasta meeldejäävaim turundustegu? 5. osa

Uurisime, mida oma ala eksperdid möödunud turundusaasta kohta ütlevad. Arvamust avaldas La Ecwadori juht Heily Aavik.
Heily Aavik
  • Heily Aavik
Hetkel on käimas Aasta Turundusteo konkurss, mille eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri. Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 19. veebruaril. Osalemiseks täitke palun ankeet, mille saate alla laadida siit.
Ootame oma töid esitama nii allpool mainitud tööde autoreid kui ka kõiki teisi, kes möödunud aastal head turundust tegid. Võitjad selguvad turunduskonverentsil Password 2021.

Seotud lood

Uudised
  • 05.06.20, 10:22
Tele2 sõdib konkurentidega
Tele2 on alustanud reklaamikampaaniat, kus võrdleb enda internetiühenduse hindu konkurentide omaga ning kutsub soodsamat lahendust soovivaid kliente üle tulema.
Uudised
  • 22.05.20, 09:49
VIDEO: Eestis kasutatakse täna enneolematut reklaamlahendust
Täna kella 21-ni kasutatakse Eestis lennujaama juures välireklaampinnal suitsevat reklaamlahendust, mille kõrgem eesmärk on suunata inimesed tervislikemate eluviiside juurde. Tossav reklaam pani inimesed hädaabinumbrile helistama.
Uudised
  • 13.05.20, 16:52
Nädala kampaania: #stressistdressi
Rademari ja Tabasco koostöös sündinud kampaania on saanud korralikku tähelepanu ja leidnud mainimist isegi rahvusvahelises meedias. Kuidas aga sündis üks selle aasta silmapaistvamaid kampaaniaid? Kommenteerisid Tabasco juht Oliver Lomp ja Rademari juht Margus Juksar.
Uudised
  • 01.02.21, 10:29
Annika Arras jagab eduka kampaania retsepti: faktid ja emotsioonid tuleb kokku panna
Kommunikatsioonibüroo Miltton New Nordicsi juht ja kaasasutaja Annika Arras ning Hando Sinisalu rääkisid Eestile tehtud mainekahjust, piirangutest sotsiaalmeedias ja sellest, kuidas veenda ümber neid, kes on vaktsineerimise suhtes kahtleval seisukohal.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele