• 13.05.20, 16:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: #stressistdressi

Rademari ja Tabasco koostöös sündinud kampaania on saanud korralikku tähelepanu ja leidnud mainimist isegi rahvusvahelises meedias. Kuidas aga sündis üks selle aasta silmapaistvamaid kampaaniaid? Kommenteerisid Tabasco juht Oliver Lomp ja Rademari juht Margus Juksar.
Rademari kampaania juhib tähelepanu, et ületöötamine ja isikliku elu probleemid võivad põhjustada depressiooni, andes sõnumi, et parim lahendus on sport.
  • Rademari kampaania juhib tähelepanu, et ületöötamine ja isikliku elu probleemid võivad põhjustada depressiooni, andes sõnumi, et parim lahendus on sport.
Agentuur: Tabasco (loovjuht Oliver Lomp, kunstilised juhid Kerstin Raidma ja Ingmar Järve, illustratsioonid Ingmar Järve, disainer Kuldar Leement, fotograaf Ken Oja, projektijuht Indrek Viiderfeld)
Klient: Rademar
Meediamiks: välimeedia, reklaamid kaupluste sees, digimeedia, print

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele