Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 13. mai 2020
Nädala kampaania: #stressistdressi
Rademari ja Tabasco koostöös sündinud kampaania on saanud korralikku tähelepanu ja leidnud mainimist isegi rahvusvahelises meedias. Kuidas aga sündis üks selle aasta silmapaistvamaid kampaaniaid? Kommenteerisid Tabasco juht Oliver Lomp ja Rademari juht Margus Juksar.
Rademari kampaania juhib tähelepanu, et ületöötamine ja isikliku elu probleemid võivad põhjustada depressiooni, andes sõnumi, et parim lahendus on sport.
Agentuur: Tabasco (loovjuht Oliver Lomp, kunstilised juhid Kerstin Raidma ja Ingmar Järve, illustratsioonid Ingmar Järve, disainer Kuldar Leement, fotograaf Ken Oja, projektijuht Indrek Viiderfeld)
Klient: Rademar
Meediamiks: välimeedia, reklaamid kaupluste sees, digimeedia, print