• 13.05.20, 16:52

Nädala kampaania: #stressistdressi

Rademari ja Tabasco koostöös sündinud kampaania on saanud korralikku tähelepanu ja leidnud mainimist isegi rahvusvahelises meedias. Kuidas aga sündis üks selle aasta silmapaistvamaid kampaaniaid? Kommenteerisid Tabasco juht Oliver Lomp ja Rademari juht Margus Juksar.
Rademari kampaania juhib tähelepanu, et ületöötamine ja isikliku elu probleemid võivad põhjustada depressiooni, andes sõnumi, et parim lahendus on sport.
  • Rademari kampaania juhib tähelepanu, et ületöötamine ja isikliku elu probleemid võivad põhjustada depressiooni, andes sõnumi, et parim lahendus on sport.
Agentuur: Tabasco (loovjuht Oliver Lomp, kunstilised juhid Kerstin Raidma ja Ingmar Järve, illustratsioonid Ingmar Järve, disainer Kuldar Leement, fotograaf Ken Oja, projektijuht Indrek Viiderfeld)
Klient: Rademar
Meediamiks: välimeedia, reklaamid kaupluste sees, digimeedia, print

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele