• 05.06.20, 10:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2 sõdib konkurentidega

Tele2 on alustanud reklaamikampaaniat, kus võrdleb enda internetiühenduse hindu konkurentide omaga ning kutsub soodsamat lahendust soovivaid kliente üle tulema.
Tele2 alustas konkurentidega hinnasõda.
  • Tele2 alustas konkurentidega hinnasõda.
  • Foto: Tele2
ITuudised.ee kirjutas eile Tele2 värskest reklaamikampaaniast, milles kutsutakse Telia ja Elisa kliente üle tulema, lubades poole soodsamat hinda. "Tee lüpsmisele lõpp," seisab Tele2 reklaamis, kus lubatakse Teliast ja Elisast kaks korda odavamat ühendust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele