Autorid: Marianne Liibert, Best Marketing • 20. jaanuar 2021

MediaCom tuli välja uuendatud brändiga

MediaCom lansseerib uue väärtuspakkumise, aitamaks klientidel näha suuremat pilti. Uue väärtuspakkumisega uueneb ka brändi visuaalne identiteet.
Ülemaailmne agentuuride võrgustik MediaCom on avalikustanud uuendatud väärtuspakkumise: “Seeing the Bigger Picture”. Teisisõnu soovitakse aidata klientidel näha veelgi laiemat pilti.

Ambitsioonikas tegevuskava viiakse ellu tihedas koostöös rahvusvahelise keti ja kohalike meeskondade vahel. Tegevuskava näeb ette mitmete toodete ja tehnoloogiate kasutuselevõtmist. Kava hõlmab endas suuremat keskendumist andmetele, analüütikale, sisu asjakohasusele ning äritulemustele.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700