• 20.01.21, 08:57

MediaCom tuli välja uuendatud brändiga

MediaCom lansseerib uue väärtuspakkumise, aitamaks klientidel näha suuremat pilti. Uue väärtuspakkumisega uueneb ka brändi visuaalne identiteet.
Ülemaailmne agentuuride võrgustik MediaCom on avalikustanud uuendatud väärtuspakkumise: “Seeing the Bigger Picture”. Teisisõnu soovitakse aidata klientidel näha veelgi laiemat pilti.
  • Ülemaailmne agentuuride võrgustik MediaCom on avalikustanud uuendatud väärtuspakkumise: “Seeing the Bigger Picture”. Teisisõnu soovitakse aidata klientidel näha veelgi laiemat pilti.
Ambitsioonikas tegevuskava viiakse ellu tihedas koostöös rahvusvahelise keti ja kohalike meeskondade vahel. Tegevuskava näeb ette mitmete toodete ja tehnoloogiate kasutuselevõtmist. Kava hõlmab endas suuremat keskendumist andmetele, analüütikale, sisu asjakohasusele ning äritulemustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele