Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Dentsu Aegis Network vahetas nime
Rahvusvaheline agentuuride grupp Dentsu Aegis Network jätkab tööd uue brändi all. Uus bränd võetakse kasutusele kõigis 145 riigis, sealhulgas Eestis.
Neli kogenud Balti mere regiooni tippagentuuride juhti (kes on ka eelmise kriisi edukalt üle elanud) jagavad oma kogemusi ja nõuandeid selle kohta, kuidas loovteenuseid pakkuvad ettevõtted kriisi üle saaksid elada.
Dentsu Aegis Networki Eesti üksust hakkab alates 1.03.2019 juhtima senine meediaagentuur Carat juht Britte Maidra. Siim Saare jätkab Dentsu Baltikumi regiooni tegevjuhina ja keskendub senisest enam rahvusvahelistele klientidele ja projektidele.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?