Milline oli 2020. aasta meeldejäävaim turundustegu? 3. osa
Uurisime, mida oma ala eksperdid möödunud turundusaasta kohta ütlevad. MediaComi meeskonna poolt välja toodud parimaid palasid jagas ettevõtte tegevjuht Olga Peresild.
Hetkel on käimas Aasta Turundusteo konkurss, mille eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri. Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 19. veebruaril. Osalemiseks täitke palun ankeet, mille saate alla laadida siit.
Ootame oma töid esitama nii allpool mainitud tööde autoreid kui ka kõiki teisi, kes möödunud aastal head turundust tegid. Võitjad selguvad turunduskonverentsil Password 2021.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.