Case study: kuidas tuntud lihatootja värske näo sai
Kui siiani olid poelettidel Nõo Lihavürsti tooted, siis sel sügisel sai tuntud kaubamärgist lihtsalt NÕO. Miks nii?
Nõo Lihatööstus on Eesti suurim kodumaisel kapitalil põhinev lihatootja. "Oma tegevust alustasime juba ligi 30 aastat tagasi – täpsemalt 1992. aastal, kui hakkasime tootma legendaarset Nõo rulaadi. Areng oli kiire ning niisamuti tee eestimaalaste südametesse," lausus Nõo Lihatööstuse müügi- ja turundusjuht Simmo Kruustük.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]