Autor: Marianne Liibert • 11. detsember 2020

Case study: kuidas tuntud lihatootja värske näo sai

Kui siiani olid poelettidel Nõo Lihavürsti tooted, siis sel sügisel sai tuntud kaubamärgist lihtsalt NÕO. Miks nii?

Nõo Lihatööstus on Eesti suurim kodumaisel kapitalil põhinev lihatootja. "Oma tegevust alustasime juba ligi 30 aastat tagasi – täpsemalt 1992. aastal, kui hakkasime tootma legendaarset Nõo rulaadi. Areng oli kiire ning niisamuti tee eestimaalaste südametesse," lausus Nõo Lihatööstuse müügi- ja turundusjuht Simmo Kruustük.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700