Autor: Kairi Oja • 9. detsember 2019

Kuidas Hiiumaa Köök ja Pagar rebrändingut tegi

Hiiumaa Köök ja Pagar OÜ tähistab järjepideva Hiiumaa toidutootjana tänavu juba 110. juubelit, ent täna kasutuses oleva ettevõtte nime ja näoga tuldi välja 2018. aasta juunis, kirjutab Ehemaitse.ee.
Hiiumaa Köök ja Pagar OÜ turundusspetsialist Arno Kuusk
Foto: Kairi Oja

Põhjus, miks Hiiumaal suurimale toidutootjale n-ö uut nägu otsima hakati, oli Hiiumaa Köök ja Pagari turundusspetsialisti Arno Kuuse sõnul asjaolu, et varasemalt kasutati toodetel eraldi kaubamärke “Hiiu Köök” ja “Hiiu Pagar”, kuid Hiiu tähendas paljude Tallinna ja Mandri-Eesti klientide jaoks asumit Nõmme linnaosas.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700