Nädala kampaania: Maks & Moorits uute hakklihapakendite turuletoomine
"Plastpakendi vähendamine on globaalne trend ja üha olulisem teema ka Eesti tarbijale. Seetõttu uskusime kindlalt, et just sellest saab meie kampaania keskne sõnum," sõnas Atria turundusjuht Mirjam Endla.
Kuigi uue pakendi valmistamiseks kulub üle 50% vähem plasti kui senistele karpidele, on pakendis tema sõnul täpselt sama suur kogus hakkliha kui enne.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]