Autor: Marianne Liibert • 19. veebruar 2020

Nädala kampaania: Maks & Moorits uute hakklihapakendite turuletoomine

"Plastpakendi vähendamine on globaalne trend ja üha olulisem teema ka Eesti tarbijale. Seetõttu uskusime kindlalt, et just sellest saab meie kampaania keskne sõnum," sõnas Atria turundusjuht Mirjam Endla.
Kuigi uue pakendi valmistamiseks kulub üle 50% vähem plasti kui senistele karpidele, on pakendis tema sõnul täpselt sama suur kogus hakkliha kui enne.

Klient: Atria / Maks & Moorits

Loovagentuur: Rakett

Meediaagentuur: CMSPHD

Kommunikatsiooniagentuur: Baltic ID

Produktsioon: Caviar Films

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700