Ainult tellijatele
Autor: Brit Mesipuu • 4. detsember 2020
Ainult tellijatele

Eesti koolilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuringu tulemused

Milose tegevjuht Brit Mesipuu viis novembris läbi uuringu, et teada saada Eesti koolinoorte sotsiaalmeedia kasutuse harjumusi.

Brit Mesipuu
Autor: foto:Urmas Kamdron

Küsitluse link saadeti Eesti Haridusministeeriumi lehel olnud õppeasutuste kontaktandmete baasis olnud 403 e-posti aadressile. Kohaletoimetamise määr oli 97%, kiri avati 148 kontakti poolt, uuringu lingile klikkis neist omakorda 44. Vastuseid oodati koolinoortelt, kes käivad 5.-12. klassis. Kokku oli vastajaid 1641. Enim vastajaid oli vanuses 13-14 aastat (33,5%). Teisel kohal olid alla 13-aastased 31,9%-ga ja kolmas koht 15-16-aastased. Vastajatest 59,8% olid tüdrukud, 40,2% poisid.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700