Autor: Brit Mesipuu • 4. detsember 2020
Ainult tellijatele

Eesti koolilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuringu tulemused

Milose tegevjuht Brit Mesipuu viis novembris läbi uuringu, et teada saada Eesti koolinoorte sotsiaalmeedia kasutuse harjumusi.

Brit Mesipuu
Autor: foto:Urmas Kamdron

Küsitluse link saadeti Eesti Haridusministeeriumi lehel olnud õppeasutuste kontaktandmete baasis olnud 403 e-posti aadressile. Kohaletoimetamise määr oli 97%, kiri avati 148 kontakti poolt, uuringu lingile klikkis neist omakorda 44. Vastuseid oodati koolinoortelt, kes käivad 5.-12. klassis. Kokku oli vastajaid 1641. Enim vastajaid oli vanuses 13-14 aastat (33,5%). Teisel kohal olid alla 13-aastased 31,9%-ga ja kolmas koht 15-16-aastased. Vastajatest 59,8% olid tüdrukud, 40,2% poisid.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700