Autor: Brit Mesipuu • 4. detsember 2020

Eesti koolilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuringu tulemused

Milose tegevjuht Brit Mesipuu viis novembris läbi uuringu, et teada saada Eesti koolinoorte sotsiaalmeedia kasutuse harjumusi.
Brit Mesipuu
Foto: foto:Urmas Kamdron

Küsitluse link saadeti Eesti Haridusministeeriumi lehel olnud õppeasutuste kontaktandmete baasis olnud 403 e-posti aadressile. Kohaletoimetamise määr oli 97%, kiri avati 148 kontakti poolt, uuringu lingile klikkis neist omakorda 44. Vastuseid oodati koolinoortelt, kes käivad 5.-12. klassis. Kokku oli vastajaid 1641. Enim vastajaid oli vanuses 13-14 aastat (33,5%). Teisel kohal olid alla 13-aastased 31,9%-ga ja kolmas koht 15-16-aastased. Vastajatest 59,8% olid tüdrukud, 40,2% poisid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700