Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Sisuturundus ja -loome: eri generatsioonid, eri sisu
Sisuturundus ja sisuloome on aina populaarsemad väljendid ning neid kohtab üha rohkem ka turundusplaanides. Seetõttu selle valdkonnaga täpsemalt kursis olek ei tee mitte kellelegi paha, kirjutab Milos tegevjuht, sisulooja ja koolitaja Brit Mesipuu.
Family generation green eyes genetics concept
Sisuturundus on strateegilise turunduse liik, mis keskendub väärtusliku, asjakohase ja järjekindla sisu loomisele ja levitamisele. Eesmärgiks on silma paista konkreetselt määratletud sihtrühma seas ja lõppkokkuvõttes juhtida nad tegema ettevõttele kasumlikke tegevusi.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?